måndag 31 augusti 2015

Recension av Ask the dust och White coats!

Två filmer som jag har sett nyligen är en romantisk film med Colin Farrell och Salma Hayek som inte triggar mina filmnerver. Den är udda, lite för udda och har en twist som är märklig. Jag tycker Salma är rätt snygg men filmen gör henne inte bättre utan snarare mer tillintetsägande. Filmen har dock en framåtsträvande anda som vill föra berättelsen framåt men lyckas inte nämvärt.

Jag tycker att filmen är rätt kass och ger den endast 4 av 10, och kvaliten av filmen är 5 av 5 då det var en netflix film.


Filmen som jag såg efteråt hette white coats och samtidigt var den ännu sämre. Den var fylld av dåliga skådespelare och en berättelse som handlade om AT-läkare som fick ta hand om en hel avdelning när det hade varit en stor bilolycka. Den kändaste skådisen är Dan Akroyd och hans insats var riktigt kass. Den är lite smårolig men endast lite smått, för det mesta är riktigt dåligt i den. JHag undrar vem som ville släppa den här på DVD.


Betyget är 3 av 10 och kvaliten är 5 av 5 då det var en netflix film.

Mee-shee the water giant och Red Dust är de nästkommande filmerna. Ska försöka skriva lite mer djupgående om de filmerna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar