torsdag 17 oktober 2013

Recension kommer inom kort av:

Tale of two sisters

Innan jag har sett filmen vet jag bara att det är en film från Asien som jag har låga förväntningar på. Jag gillar inte att läsa alls om filmerna innan jag ser dem, jag tycker att filmerna ska berätta vad filmen handlar om från början till slut.



Alla helgons blodiga natt 3

Efter att ha sett ettan med Jamie Lee Curtis hade jag låga förväntningar på tvåan. Ettan var nämligen riktigt dålig och tvåan var efter förutsättningarna riktigt bra. Det enda jag vet om trean är att den har inget med de andra att göra.


 
 
Alla helgons blodiga natt 4
 
Kapitel fyra i den här serien har jag faktiskt ingen aning om vad den kan innehålla, med tanke på att jag vet vad jag vet om trean så kan kanske inte fyran vara lik någon annan. Men som sagt så heter denna delen The return of Micheal Myers
 
 

 
 
 
 
 





Med vänlig hälsning Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar