tisdag 23 december 2014

Amityville horror 4 samt one missed call!

Ikväll har jag sett två stycken skräckfilmer, den första är den fjärde i serien Huset som gud glömde.


I den här filmen så förflyttas ondskan från huset som i orginalet ställde till det rejält för de nyinflyttande gästerna. Nu har ondskan förflyttats till en lampa som ägarna till det nya huset köper på en gårdsloppis. Den är väl inget vidare om vi jämför speciellt med avsnitt 2 i denna serie. Skådespelarna blir allt sämre och sämre ju längre vi kommer i serien. Jag hoppas det kommer en ljuspunkt snart. Betyg för den här filmen får 3 av 10 och kvaliten var 2 av 5.

Nästa skräckfilm var inte så häpnadsväckande heller, en film som heter One missed call borde vara mer skräckinjagande än den var. Jag var faktiskt inte så imponerad, det blev lite sämre när man inte riktigt förstår språket. Även om det är textat så tappar man en hel del intresse tyvärr.
Betyget blir 4 av 10 här och kvaliten var 4 av 5 då jag hittade den på SFAnytime.

 
 
Nästa två filmer som jag har sett i min oändligt långa filmserie är: En dramafilm som heter Syriana med George Clooney samt en skräckfilm som heter the hills have Eyes.
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar