tisdag 15 april 2014

Recension, Barbies diaries och This is the night!

Den första filmen som jag ska recensera är rätt pinsam att recensera. Jag såg den på Youtube och den heter, Barbies Diaries. För det första var den precis som vilken ungdomsfilm som helst, rätt så tramsig med andra ord. Ingen direkt handling utan bara en massa flams och jitter som man inte ens orkade följa. Kvaliten på denna filmen var helt enkelt urusel.
Betyg 1 av 10 och kvalite 1 av 5....varning se inte den....

Nästa film som jag ska recensera är den första filmen i vår serie med Cary Grant filmer. I denna första filmen har han en mindre roll och det dröjer ett tag innan han är med på riktigt och inte bara som en förbipasserande karaktär som inte har någon betydelse alls. Filmen är en romantisk komedi som i mina ögon inte ger något minne som kommer ligga kvar särskilt länge. Han har gjort mycket bättre filmer. Filmen är dock ganska väl omhändertagen om man ser på kändisar som är med. De gör ett bra jobb tillsammans och de för filmen framåt trots dess ringa brist på handling.

Av de två filmer som jag har skrivit om idag är denna den mest sevärda.
Betyg 5 av 10 och kvaliten var riktigt usel 1 av 5.

Nästa två filmer hoppas jag är betydligt bättre, nämligen Tamara som är en High school film och det är också Dont Move som är en spansk film som är ganska omtalad med Penelope Cruz bästa roll på länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar